Reklamację związaną z umową ubezpieczenia, można złożyć:
Schemat obsługi reklamacji:
Informacje dotyczące pozasądowego rozsztrzygania sporów konsumenckich dla AWP P&C S.A. Oddział w Polsce:
Rzecznik Finansowy jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiazywaniu sporów konsumenckich.
Więcej informacji na: www.rf.gov.pl
Informacje dotyczące pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dla AP Solutions GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce:
Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Warszawie jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiazywaniu sporów konsumenckich.
Więcej informacji na www.wiih.org.pl
W przypadku sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z umów zawieranych za pośrednictwem strony internetowej lub innych środków elektronicznych pomiędzy AWP P&C S.A. Oddział w Polsce a konsumentami, istnieje możliwość wykorzystania internetowego systemu rozstrzygania sporów - platformy ODR. W tym celu konsument powinien wypełnić elektroniczny formularz skargi dostępny pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.